OGŁOSZENIE O NABORZE
na wolne stanowisko pracy w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej w Koninie
Na podstawie art. 11 ust.1 i art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) Dyrektor Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko: Geodety ds. ewidencji gruntów i budynków,
Nazwa i adres pracodawcy: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin
Informacja o warunkach zatrudnienia i warunkach pracy na stanowisku:
- czas pracy: pełny etat – 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo,
- miejsce pracy: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w
Koninie, ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin,
- pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi
określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
- praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
- praca administracyjno-biurowa,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym, dyspozycyjność.
Wymagania niezbędne
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej oraz ustawy o samorządzie powiatowym,
2. znajomość systemu EWOPIS i EWMAPA do prowadzenia ewidencji gruntów
i budynków.
3. znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzna oraz rozporządzeń towarzyszących, w szczególności rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
4. znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. aktualizacja operatów ewidencji gruntów i budynków,
2. wprowadzanie zmian do opisowej bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
3. aktualizacja rejestru cen i wartości nieruchomości,
4. wprowadzanie danych do bazy rejestru cen i wartości nieruchomości,
5. zawiadamianie o wprowadzonych zmianach w ewidencji gruntów i budynków właściwych organów podatkowych, wydziału ksiąg wieczystych, jednostek statystyki publicznej i osób związanych ze zmianami, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie ewidencji gruntów i budynków, udzielanie informacji oraz sporządzanie
innych dokumentów związanych z prowadzeniem ewidencji gruntów i budynków,
6. przygotowywanie rocznych sprawozdań statystycznych.
Wymagane dokumenty:
1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*
2. list motywacyjny,
3. życiorys (CV),
4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
6. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych*
7. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
8. kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami aplikacyjnymi należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem : "dotyczy naboru na stanowisko geodety ds. ewidencji gruntów i budynków w PODGiK w Koninie", osobiście w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, pokój nr 207 (II piętro) lub za pośrednictwem poczty, na adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin,
w terminie do dnia 03 stycznia 2018r. do godz.15.00
O terminie wpływu dokumentów decyduje data i godzina wpływu oferty do PODGiK w Koninie ( dotyczy również ofert składanych za pośrednictwem operatora pocztowego). Aplikacje, które złożone zostaną do PODGiK w Koninie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku niedostarczenia kompletu wymaganych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Osoba do kontaktu: Magdalena Pietrzak – tel.63 218 66 02;
e- mail: magdalena.pietrzak@powiat.konin.pl
Kandydaci, który zakwalifikują się do dalszego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną o tym poinformowani telefonicznie i e-mailowo.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie (http://podgk.bip.eur.pl/ )oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie PODGiK
w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin.
Dokument aplikacyjny: Życiorys(CV) powinien zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 922) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)
Dyrektor PODGiK w Koninie
Zofia Maślak
*Załączniki do niniejszego ogłoszenia:
Załącznik nr 1- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;