OGŁOSZENIE O NABORZE
na wolne stanowisko pracy w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej w Koninie
Na podstawie art. 11 ust.1 i art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) Dyrektor Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
Inspektor ds. reprodukcji i udostępniania danych,
Nazwa i adres pracodawcy: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin
Informacja o warunkach zatrudnienia i warunkach pracy na stanowisku:
- czas pracy: pełny etat – 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo,
- miejsce pracy: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w
Koninie, ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin,
- pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi
określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
- praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
- praca administracyjno-biurowa,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym, dyspozycyjność.
Wymagania niezbędne
- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r., poz. 922)
- ustawy z dnia 06 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z
2016r. poz.1764),
- Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjności , minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych (Dz.U. z 2017r. poz. 2247),
- ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017r. poz. 570),
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Wymagania dodatkowe:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
18. Wyjaśnianie i dokumentowanie przypadków naruszenia zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych.
Wymagane dokumenty:
Termin i miejsce składania dokumentów:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami aplikacyjnymi należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem : "dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. reprodukcji i udostępniania danych w PODGiK w Koninie", osobiście w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, pokój nr 207 (II piętro) lub listownie za pośrednictwem poczty, na adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie
ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin, w terminie do dnia 8 maja 2018r. do godz.15.00
O terminie wpływu dokumentów decyduje data i godzina wpływu oferty do PODGiK w Koninie (dotyczy również ofert składanych za pośrednictwem operatora pocztowego). Aplikacje, które złożone zostaną do PODGiK w Koninie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku niedostarczenia kompletu wymaganych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Osoba do kontaktu: Magdalena Pietrzak – tel 63 218 66 02; e- mail: magdalena.pietrzak@powiat.konin.pl
Kandydaci, który zakwalifikują się do dalszego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną o tym poinformowani telefonicznie lub e-mailowo.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie (http://podgk.bip.eur.pl/ ) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie PODGiK
w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Informacje dodatkowe:
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru następnie po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia Informacji o wyniku naboru zostaną protokolarnie zniszczone.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
Dokument aplikacyjny: Życiorys(CV) powinien zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 922) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)
Dyrektor PODGiK w Koninie
Zofia Maślak
*Załączniki do niniejszego ogłoszenia:
Załącznik nr 1- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;