Uzgadnianie dokumentacji projektowej na Naradzie Koordynacyjnej

 

_______________________________________________________________________________________

 

    Uprzejmie informujemy, że od dnia 01.01.2023 roku wnioski o przedłożenie dokumentacji na naradę koordynacyjną należny składać w formie elektronicznej poprzez stronę internetową konin.geoportal2.pl zakładka udostępnianie materiałów zasobu. Projekt (PZT) należy sporządzić na kopii aktualnej mapy zasadniczej lub kopii aktualnej mapy do celów projektowych poświadczonej za zgodność z oryginałem przez projektanta. Do wniosku należy dołączyć PZT w postaci pliku w formacie PDF oraz plik DXF zawierający trasę urządzenia będącego przedmiotem narady.

 

Informacji szczegółowych udziela:
Wiktor Rosiński
tel. 63 218 66 06

_______________________________________________________________________________________

 

Uzgadnianie dokumentacji projektowej na Naradzie Koordynacyjnej

 
Wymagane dokumenty:
  1. wypełniony wniosek strony (wniosek poniżej),
  2. trzy egzemplarze projektu usytuowania sieci uzbrojenia terenu, zwanego dalej projektem - oryginalny podkład geodezyjny w załączeniu,
  3. warunki techniczne podłączenia obiektu do istniejących sieci uzbrojenia terenu, uzyskane w jednostkach zarządzających tymi sieciami,
  4. dowód wniesienia opłaty.
  5. Mapa w formacie *.pdf z przebiegiem projektowanego urządzenia oraz plik DXF (wielkość pliku nie może przekraczać 10MB).

UWAGA!

Po złożeniu wniosku należy przekazać w sposób elektroniczny na adres p.rolski@podgik.konin.pl:

1. Plan sytuacyjny (plik PDF i DXF (DWG)) (wielkość pliku nie może przekraczać 10MB)

2. Warunki techniczne (skan w PDF lub podpisany elektronicznie PDF)

UWAGA! Jeśli załączniki nie zostaną przesłane w terminie do czwartku poprzedzającego naradę koordynacyjną, to pomimo zapłąty wniosek nie zostanie skierowany na naradę koordynacyjną.

 

 

UWAGA: Zgodnie z przepisami art. 40d pkt. 3  Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i  kartograficzne (Dz.U. z 2017 r. poz.2101), opłatę związaną z uzgodnieniem usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu pobiera się przed wykonaniem wyżej wymienionej czynności.

 
Opłata skarbowa:
Wniosek nie podlega opłacie skarbowej na podstawie ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej  (Dz.U.06.225.1635)
Miejsce złożenia dokumentów i jednostka odpowiedzialna:
Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie
ul. płk. Witolda Sztarka 1, 62-500 Konin
tel. 63 218 66 06
pokój nr 104

Podstawa prawna:
  • ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2017 r. poz.2101),
  • Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 Nr 243 poz.1623 z późń.zm.) 
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej  (Dz.U.z 2006r. Nr 225 poz.1635),
  • ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. – o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2002 r. Nr 101,poz.926 z późn.zm.)
  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. –Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r. Nr 98 poz.1071),
  • rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2001 r. Nr 38 poz. 454 z późn. zm.)

Klauzula informacyjna dla interesantów Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, iż:

Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Koninie przy ul. płk. Witolda Sztarka 1 reprezentowany przez Dyrektora – Grażynę Nowacką, dalej zwaną „Administratorem”, e-mail: geodezja@podgik.konin.pl.

Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych: Patrycja Chmielarska, e-mail: p.chmielarska@podgik.konin.pl.

Dane osobowe Podopiecznych Administratora są przetwarzane, w szczególności w celu:
- prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym ewidencji gruntów i budynków,

gleboznawczej klasyfikacji gruntów i geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;
- koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu;
- zakładanie osnów szczegółowych;
- przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel

taksacyjnych dotyczących nieruchomości;
- ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych;
- tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości),

geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, rejestru cen i wartości nieruchomości, szczegółowych osnów geodezyjnych, obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000;

- tworzenie, prowadzenie i udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych w skalach: 1:500, 1:1000, 1:2000, 1:5000 na podstawie danych zawartych w bazach danych, o których mowa w art. 4 ust.1a i 1b ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, którymi są mapy ewidencyjne i mapy zasadnicze.

Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych – art. 6 ust. 1 pkt c RODO w związku z:
- ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2023 r., poz. 1752),
- ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. z 2024r., poz.82),
- ustawą z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2023r., poz. 1270),
- ustawą z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2024r, poz. 572).

Informacja o odbiorcach danych osobowych:

  1. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane do:

    - firmy dostarczającej oprogramowanie geodezyjne i kartograficzne,
    - zewnętrznej firmy informatycznej obsługującej PODGIK w Koninie, - obsługi prawnej PODGIK w Koninie,
    - klientów PODGIK w Koninie, m.in. geodetów i projektantów.

  2. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

  3. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane: okres niezbędny do realizacji wskazanego

    celu przetwarzania, w tym także obowiązku archiwizacyjnego, wynikającego z przepisów prawa.

  4. Informujemy, iż mają Państwo prawo do:

  5. dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

  6. wniesienia skargi do organu nadzorczego,

  7. pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Państwa danych ze względu na Państwa szczególną sytuację;

  8. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych, gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Państwa danych osobowych innemu administratorowi danych;

  9. uzyskania wyczerpującej informacji dotyczącej:
    a) występowania Państwa danych w zbiorach Administratora oraz adresie jego siedziby, b) celu, zakresu i sposobu przetwarzania danych zawartych w takim zbiorze;
    c) stanu od kiedy przetwarza się Państwa dane w zbiorze;
    d) ewentualnym źródle pozyskania danych;

    e) udostępniania Państwa danych, a w szczególności informacji o odbiorcach lub kategoriach odbiorców,

    którym dane te są udostępniane.

10. Informujemy, iż:

  1. a)  podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe.

  2. b)  Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

 

 

 

Wytworzył:
Marek Nowacki
(2014-12-01)
Udostępnił:
Nowacki Marek
(2014-12-01 11:56:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Siwiński Andrzej
(2024-05-07 08:51:23)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki