Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Geodeta ds. mapy numerycznej i GESUT
OGŁOSZENIE O NABORZE
na wolne stanowisko pracy w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjneji Kartograficznej w Koninie
Na podstawie art. 11 ust.1 i art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) Dyrektor Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
Geodeta ds. mapy numerycznej i GESUT,
Nazwa i adres pracodawcy: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin
Informacja o warunkach zatrudnienia i warunkach pracy na stanowisku:
- czas pracy: pełny etat – 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo,
- miejsce pracy: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w
Koninie, ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin,
- pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi
określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
- praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
- praca administracyjno-biurowa,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym, dyspozycyjność.
Wymagania niezbędne
- Wykształcenie: minimum średnie geodezyjne — technik geodeta,
- co najmniej: 4-letni staż pracy (średnie wykształcenie), 2-letni staż pracy (wyższe wykształcenie) w wykonawstwie geodezyjnym lub administracji geodezyjnej,
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- dobra znajomość zasad tworzenia i prowadzenia mapy numerycznej oraz baz danych BDOT500, GESUT i EGiB na podstawie aktualnych przepisów,
- umiejętność obsługi komputera, plotera i programów biurowych: MS Office
- znajomość przepisów prawa:
- ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzna oraz przepisów wykonawczych do tej
ustawy,
- ustawy o Gospodarce nieruchomościami,
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych
- dobra znajomość programów geodezyjnych, służących do opracowywania mapy numerycznej (EWMAPA),
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów , umiejętność pracy w zespole, systematyczność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy, punktualność, wysoka kultura osobista,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- aktualizacja baz danych BDOT500, GESUT i EGiB na podstawie opracowań geodezyjnych i kartograficznych przyjętych do części powiatowej państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- współpraca z wykonawcami prac geodezyjnych i kartograficznych oraz z osobami weryfikującymi z upoważnienia starosty opracowania geodezyjne i kartograficzne w zakresie usuwania błędów i usterek w tych opracowaniach,
- wyjaśnianie rozbieżności pomiędzy ww. bazami danych a danymi i mapami archiwalnymi,
- udzielanie informacji w zakresie wykorzystania mapy numerycznej,
- tworzenie i aktualizacja zasobu zabezpieczającego,
- bieżące prowadzenie i aktualizacja bazy osnów: poziomej i wysokościowej na podstawie operatów technicznych,
- eksport plików z części graficznej ewidencji gruntów i budynków w celu przekazania baz do WINGiK i ARiMR,
- tworzenie metadanych,
- prowadzenie państwowego rejestru granic (PRG).
- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- życiorys (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie kandydata własnoręcznie podpisane o posiadanym obywatelstwie, zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych*
- oświadczenie kandydata własnoręcznie podpisane, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
- kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
-
w przypadku kandydata, który posiada stopień niepełnosprawności kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami aplikacyjnymi należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem : "dotyczy naboru na stanowisko Geodety ds. mapy numerycznej i GESUT w PODGiK w Koninie", osobiście w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, pokój nr 207 (II piętro) lub listownie za pośrednictwem poczty, na adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin, w terminie do dnia 8 maja 2018r. do godz.15.00
O terminie wpływu dokumentów decyduje data i godzina wpływu oferty do PODGiK w Koninie (dotyczy również ofert składanych za pośrednictwem operatora pocztowego). Aplikacje, które złożone zostaną do PODGiK w Koninie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku niedostarczenia kompletu wymaganych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Osoba do kontaktu: Magdalena Pietrzak – tel 63 218 66 02; e- mail: magdalena.pietrzak@powiat.konin.pl
Kandydaci, który zakwalifikują się do dalszego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną o tym poinformowani telefonicznie lub e-mailowo.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie (http://podgk.bip.eur.pl/ ) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie PODGiK
w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
Informacje dodatkowe:
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru następnie po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia Informacji o wyniku naboru zostaną protokolarnie zniszczone.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
Dokument aplikacyjny: Życiorys(CV) powinien zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 922) oraz ustawą z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)
Dyrektor PODGiK w Koninie
Zofia Maślak
*Załączniki do niniejszego ogłoszenia:
Załącznik nr 1- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;