OGŁOSZENIE O NABORZE na wolne stanowisko pracy w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie
OGŁOSZENIE O NABORZE
na wolne stanowisko pracy w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej w Koninie
Na podstawie art. 11 ust.1 i art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 )
Dyrektor Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
Geodeta ds. kontroli, odbioru i ewidencji prac geodezyjnych lub kartograficznych
Nazwa i adres pracodawcy: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ul. Płk. Witolda Sztarka 1, 62-500 Konin
Informacja o warunkach zatrudnienia i warunkach pracy na stanowisku:
- czas pracy: pełny etat – 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo,
- miejsce pracy: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w
Koninie, ul. Płk. Witolda Sztarka 1, 62-500 Konin,
- pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi
określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
- praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,
- praca administracyjno-biurowa,
- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym, dyspozycyjność.
Wymagania niezbędne
- wykształcenie minimum średnie geodezyjne — technik geodeta,
- co najmniej: 4-letni staż pracy (średnie wykształcenie), 3-letni staż pracy (wyższe wykształcenie) w wykonawstwie geodezyjnym lub administracji geodezyjnej,
- obywatelstwo polskie (o pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- znajomość przepisów prawa:
- ustawy prawo geodezyjne i kartograficzna oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o lasach,
- ustawy prawo wodne,
- ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- ustawy o ochronie danych osobowych.
- umiejętność obsługi komputera, plotera i programów biurowych: MS Office, oprogramowanie firmy GEOBID
Wymagania dodatkowe:
- preferowane doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej w zakresie dotyczącym geodezji i kartografii, gospodarki nieruchomościami, w wykonawstwie geodezyjnym,
- uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość przepisów ustaw o samorządzie powiatowym i o pracownikach samorządowych,
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole, dokładność, systematyczność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy, punktualność, wysoka kultura osobista,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- dokonywanie kontroli i odbioru opracowań geodezyjnych i kartograficznych pod względem kompletności oraz zgodności z obowiązującymi przepisami,
-
weryfikacja zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych
i kartograficznych pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, - sporządzania protokołów weryfikacji opracowań przyjmowanych do Ośrodka,
- przyjmowanie zbiorów danych lub innych materiałów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego i ich ewidencjonowanie
- klauzulowanie stosownymi pieczęciami opracowań geodezyjno-kartograficznych przyjmowanych do zasobu,
- uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub kartograficznych,
- ustalanie wysokości opłat za uwierzytelnianie dokumentów powstałych w wyniku opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych lub kartograficznych,
- prowadzenie ewidencji protokołów weryfikacji,
- wydawanie decyzji administracyjnych w przypadku sporu co do wysokości należnej opłaty,
- wydawanie decyzji administracyjnych w przypadku odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub innych materiałów sporządzonych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych,
- wyjaśnianie i usuwanie uwag i rozbieżności zgłaszanych przez wykonawców robót geodezyjnych,
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie realizacji zadań z dziedziny geodezji i kartografii, w szczególności w zakresie ewidencji gruntów i budynków oraz państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
- życiorys (CV) własnoręcznie podpisany,
- informacja o przetwarzaniu danych osobowych własnoręcznie podpisana*
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie kandydata własnoręcznie podpisane o posiadanym obywatelstwie, zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych*
- od obywatela Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumentami potwierdzającymi znajomość języka polskiego są:
a) certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego
na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję
Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego, lub
b) dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim,
lub
c) świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty, lub
d) świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane
przez Ministra Sprawiedliwości,
9. oświadczenie kandydata własnoręcznie podpisane, że nie był skazany prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe*
10. kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i
umiejętności.
11. w przypadku kandydata, który posiada stopień niepełnosprawności kopię dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin i miejsce składania dokumentów:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami aplikacyjnymi należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem : "dotyczy naboru na stanowisko Geodety ds. kontroli, odbioru i ewidencji prac geodezyjnych lub kartograficznych w PODGiK w Koninie", osobiście w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ul. Płk. Witolda Sztarka 1, pokój nr 207 (II piętro) lub listownie za pośrednictwem poczty, na adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ul. Płk. Witolda Sztarka 1, 62-500 Konin, w terminie do dnia 9 listopada 2020r. do godz.15.00
O terminie wpływu dokumentów decyduje data i godzina wpływu oferty do PODGiK w Koninie (dotyczy również ofert składanych za pośrednictwem operatora pocztowego). Aplikacje, które złożone zostaną do PODGiK w Koninie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
W przypadku niedostarczenia kompletu wymaganych dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.
Osoba do kontaktu: Magdalena Pietrzak – tel 63 218 66 02;
e- mail: magdalena.pietrzak@powiat.konin.pl
Kandydaci, który zakwalifikują się do dalszego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną o tym poinformowani telefonicznie lub e-mailowo.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie (http://podgk.bip.eur.pl/ ) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie PODGiK
w Koninie ul. Płk. Witolda Sztarka 1, 62-500 Konin.
Informacje dodatkowe:
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru następnie po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia Informacji o wyniku naboru zostaną protokolarnie zniszczone.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
Do oferty należy załączyć własnoręcznie podpisaną informację o przetwarzaniu danych osobowych.
Wzór tego dokumentu stanowi załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia
Dyrektor PODGiK w Koninie
Zofia Maślak
*Załączniki do niniejszego ogłoszenia:
Załącznik nr 1- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
Załącznik nr 3- oświadczenie o niekaralności.
Załącznik nr 4- informacja o przetwarzaniu danych osobowych.