Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy - Inspektor ds. reprodukcji i udostępniania danych

OGŁOSZENIE O NABORZE

na wolne stanowisko pracy w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej w Koninie

 Na podstawie art. 11 ust.1 i art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) Dyrektor  Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:

Inspektor ds. reprodukcji i udostępniania danych,

 

Nazwa i adres pracodawcy: Powiatowy  Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie  ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin

 

Informacja o warunkach zatrudnienia i warunkach pracy na stanowisku:
- czas pracy: pełny etat – 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo,
- miejsce pracy: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w 

  Koninie, ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin,

- pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi

  określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,

- praca na stanowisku wyposażonym w monitory ekranowe,

- praca administracyjno-biurowa,

- kontakt z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym, dyspozycyjność.

 

Wymagania niezbędne

  1. wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, z co najmniej 2-letnim stażem pracy,
  2. obywatelstwo polskie,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia
  5. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  6. znajomość przepisów prawa:

- ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r.,  poz. 922)

           - ustawy z dnia 06 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 

             2016r. poz.1764),

           - Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych

             Ram Interoperacyjności , minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany

             informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów

             teleinformatycznych (Dz.U. z 2017r. poz. 2247),

           - ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów

             realizujących zadania publiczne  (Dz.U. z 2017r. poz. 570),

           - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia

             27 kwietnia 2016r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem 

             danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zasad  w zakresie ochrony danych osobowych, w tym obowiązujących w urzędach administracji publicznej,
  2. znajomość przepisów ustaw o samorządzie powiatowym oraz pracownikach samorządowych,
  3. znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzna oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
  4. komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów , umiejętność pracy w zespole, systematyczność, zaangażowanie , dobra organizacja pracy, punktualność, wysoka kultura osobista,
  5. biegła znajomość obsługi komputera z zakresu MS Office oraz innych urządzeń biurowych,

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego do sprzedaży,
  2. Koordynacja i prowadzenie portalu: Geoportal powiatu konińskiego,
  3. Ewidencjonowanie raportów zdalnych logowań na serwer PODGiK,
  4. Zabezpieczanie danych osobowych w systemach w systemach informatycznych oraz zapewnienie bezpieczeństwa sieci i systemów zgodnych z wymogami obowiązującego prawa,
  5. Administrowaniem kontem E-PUAP podmiotu,
  6. Aktualizacja danych w Biuletynie Informacji Publicznej oraz strony internetowej PODGiK w Koninie     
  7. Wykonywanie zadań operatora systemu informatycznego,
  8. Administrowanie oprogramowaniem GEOBID_STRATEG,
  9. Przygotowywanie i uzupełnianie sprawozdań i ankiet GUGiK, WINGiK itp.,
  10. Realizacja zakupów związanych z informatyzacją PODGiK zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych oraz instrukcją obiegu dokumentów księgowych,
  11. Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych,
  12. Sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowywanie w tym zakresie sprawozdania dla Administratora Danych Osobowych
  13. Opracowywanie i aktualizowanie dokumentacji (procedur, zarządzeń, instrukcji, regulaminów) opisującej sposób przetwarzania danych oraz zastosowane środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną na podstawie otrzymanych danych technicznych,
  14. Prowadzenie rejestru zbioru danych przetwarzanych przez Administratora Danych.
  15. Przygotowywanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych i przekazywanie ich do akceptacji Administratorowi Danych oraz prowadzenie rejestru wydanych upoważnień,
  16. Zapoznanie i szkolenie osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych,
  17. Nadzór i kontrola nad systemem zabezpieczeń danych osobowych w PODGiK Konin,

      18. Wyjaśnianie i dokumentowanie przypadków naruszenia zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych.

 

Wymagane dokumenty:

  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*
  2. list motywacyjny własnoręcznie podpisany,
  3. życiorys (CV),
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  6. oświadczenie kandydata własnoręcznie podpisane o  posiadanym obywatelstwie, zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych*
  7. oświadczenie kandydata własnoręcznie podpisane, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*
  8. kserokopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane  kwalifikacje i umiejętności.
  9. w przypadku kandydata, który posiada stopień niepełnosprawności kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
     

Termin i miejsce składania dokumentów:

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami  aplikacyjnymi  należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem :  "dotyczy naboru na stanowisko Inspektora ds. reprodukcji i udostępniania danych w PODGiK w Koninie", osobiście w siedzibie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, pokój nr 207 (II piętro) lub listownie  za  pośrednictwem poczty, na adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie

ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin, w terminie do dnia 8 maja 2018r. do godz.15.00

O terminie wpływu dokumentów decyduje data i godzina wpływu oferty do PODGiK w Koninie (dotyczy również ofert składanych za pośrednictwem operatora pocztowego). Aplikacje, które złożone zostaną do PODGiK w Koninie  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

W przypadku niedostarczenia kompletu wymaganych  dokumentów kandydat nie spełni wymogów formalnych zawartych w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Osoba do kontaktu: Magdalena Pietrzak – tel 63 218 66 02; e- mail: magdalena.pietrzak@powiat.konin.pl

Kandydaci, który zakwalifikują się do dalszego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną o tym poinformowani telefonicznie lub e-mailowo.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej  Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie (http://podgk.bip.eur.pl/ ) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie PODGiK
w Koninie ul. Andrzeja Benesza 1, 62-500 Konin.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu i zostaną umieszczone w protokole, będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru następnie po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia Informacji o wyniku naboru zostaną protokolarnie zniszczone.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.

Dokument aplikacyjny: Życiorys(CV) powinien zawierać klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.

o ochronie danych osobowych  (Dz. U. z 2016 roku, poz. 922) oraz ustawą z dnia

21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)

 

                                                  Dyrektor PODGiK w Koninie                                                                                             

                                                               Zofia Maślak

 

*Załączniki do niniejszego ogłoszenia:

 Załącznik nr 1- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

 Załącznik nr 2- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;

 Załącznik nr 3- oświadczenie o niekaralności.

Wytworzył:
Magdalena Pietrzak
(2018-04-18)
Udostępnił:
Siwiński Andrzej
(2018-04-18 12:38:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Siwiński Andrzej
(2018-04-18 12:41:59)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki